פותחים משרד חקירות? משרד עורכי דין?או אולי אתם בכלל בתחום האדריכלות?

לא משנה איזה משרד אתם פותחים( או משפצים) דבר אחד נשאר זהה:  כל משרד דורש ריהוט משרדי.

ריהוט משרדי שונה מאוד מריהוט ביתי, הוא חייב להתאים לצורכי העסק, להתאים למידות המשרד וכמובן להיות בקו עיצובי אחיד על מנת לשמור על אווירה מסודרת המקלה על העבודה השותפת.

ייתכן שבמבט ראשון לבחור ריהוט משרדי עלול להיראות משימה מבלבלת אך לא כך הדבר, אספנו עבורכם את רשימת הריהוט שאתם חייבים במשרד, כך שלא תשכחו שום דבר 🙂

שולחן לחדר הישיבות

שולחן לחדר הישיבות הוא בין הפריטים החשובים ביותר,מכיוון שלחדר הישיבות יש חשיבות עליונה בתפקוד העסק שלכם.

מומלץ לבחור בשולחן נוח וגדול שיוכל להכיל את עובדי המשרד בישיבות צוותוהדרכות, וכמובן שירשים לקוחות המגיעים אליכם לפגישות עסקיות.

חשוב לא לשכוח את הכיסאות בחדר הישיבות, אליהם להיות תואמים הן לעיצוב השולחן והן זה לזה. חדר ישיבות מתואם מבחינה עיצובים משדר יוקרה וארגון ויכולים להשפיע במידה רבה להצלחת פגישה.

שולחנות וכסאות עבודה משרדיים

יש לזכור שריהוט משרדי משמש קודם כל את עובדי המשרד שלכם. צריך להקפיד לבחור שולחן עבודה שיתאים לאופי העבודה שלהם ולציוד בו הם הולכים להשתמש.

כשמגיעים לשלב הכיסאות חשוב לבחור בכיסאות ארגונומיים ונוחים. עובדיכם הולכים לבלות את מירב שעות העבודה שלהם בישיבה אליהם ולכן יש לדאוג עבורם לנוחות מירבת.

כדאי להשקיע בכיסאות עם ריפוד איכותי שגם יהיה נוח וגם יחזיק זמן רב בשימוש יום יומי.

ארונות אחסון

ארונות אחסון הינם חובה בכל משרד, בין עם לאחסון קלסרים או ציוד משרדי – ארון הוא לא פריט שתוכלו לוותר עליו.

ישנם ארונות אחסון שונים, גבוהים, נמוכים, עם דלת מלאה או ללא דלתות כלל. הסגנון שתבחרו תלוי בייעוד של הארונות וכמובן בקו העיצובי של משרדכם.

מדפים, עציצים ומראות

אולי זה לא הדבר הראשון אשר יעלה לכם בראש כאשר תחשבו על ריהוט משרדי אך לפריטים אלו יש חשיבות רבה ביצירת אווירה זורמת וחמימה בחלל העסק.

חשוב להקפיד להתאים גם את פרטי הנוי הקטנים לשאר הריהוט כדי לשמור על איזון והורמוניה עיצוביים.

לסיכום:

בחירת ריהוט משרדי נכון תאפשר לכם ליצור סביבת עבודה נעימה, נוחה ואסתטית אשר תתרום רבות להצלחת העסק שלכם ולשביעות רצונם של כל העובדים בו.