You are currently viewing פרגולה לגינה בהתאמה אישית

אחד היתרונות הגדולים של בתים פרטיים ודירות גן הוא העובדה שיש חצר גדולה וגינה וכך אפשר ליהנות מהישיבה מחוץ לבית בהתאם לתנאי מזג האוויר. כדי להקים פרגולה לגינה בהתאמה אישית, יש לבחון כמה פרמטרים מרכזיים כמו הגודל הרצוי וזאת בהתאם לכמות המקסימלית של האנשים שאמורים לשבת מתחת לפרגולה, אם מדובר בבני הבית או שלמשפחה זו יש הרגלי אירוח שסוחפים אליהם אורחים רבים, בעיקר בסופי שבוע.

לאחר קביעת הגודל הרצוי של הפרגולה, בוחנים כמה מקומות בגינה כדי למצוא את המקום האידיאלי להצבת הפרגולה, במרכז הגינה או באחת הפינות שהן מוצלות יותר. חשוב שתהיה גישה נוחה לפרגולה באמצעות שבילים המגיעים מהבית ומהחניה למרחב זה.

עיצוב פרגולה לגינה

הנראות של הפרגולה אמורה להיות תואמת לנראות הבית אף על פי שהיא ממוקמת מחוץ לבית. צריך להיות חוט מקשר שיצור שייכות והמשכיות בין הקו העיצובי בבית לקו העיצובי מחוצה לו. זו הסיבה שמעצב הפנים בוחן כמה אופציות ומתכנן את ההקמה של הפרגולה, בצד החומרים משתמשים בדרך כלל במתכת וחיזוקי פלדה שהן מאסיביות ויציבות ומוסיפים לכך לעיתים לוחות עץ ופיתוחים שמזכירים פריטים שקיימים בבית. כך המשפחה נהנית מהאופציה של פרגולה לגינה בהתאמה אישית שמתאימה לכל פגעי מזג האוויר, לחום הישראלי וגם לסערות החורפיות.

מעבר לכך המעצב דואג שהפרגולה תהיה בעלת נראות יפהפייה ותוסיף המון יופי וחן לגינה כולה. בקרבת הפרגולה יישתלו פרחים ססגוניים וצמחיה וכך כל מי שיושב מתחת לפרגולה בכיסאות הנוחים או סביב השולחן, ייהנה להביט בפרחים המדהימים.

ישיבה בפרגולה בשעות היום ובשעות החשכה

הישיבה מתחת לפרגולה בשעות הערב היא כיף אמיתי, יש בריזה נפלאה ואפשר לשבת בניחותא וליהנות מהשקט ומהשלווה. לכן מתקינים סביב פרגולה לגינה בהתאמה אישית גם מנורות הפועלות בשיטה הסולארית, או גרינלדה סולארית אשר תלויה על כל הפרגולה, הן בחלק העליון והן בכל המעטפת כיוון שהמנורות יורדות מהחלק העליון שלה כלפי מטה בנקודות רבות.

המראה המרהיב של פרגולה לגינה בהתאמה אישית יוצר את אחד המקומות הנפלאים שבני המשפחה אוהבים לשהות בהם.